RENAULT GROUP PĀRDOŠANAS RĀDĪTĀJI 2022. GADĀ – TURPINĀS IZAUGSME VĒRTĪBU VEIDOJOŠOS SEGMENTOS
RENAULT GROUP PĀRDOŠANASAPJOMS VISĀ PASAULĒ SASNIEDZA 2 051 174 AUTOMAŠĪNAS – KRITUMS PAR 5,9%.
Renault Group neatlaidīgi īsteno savu pārdošanas politiku, palielinot vērtību un pārdošanas apjomu ienesīgākajos tirdzniecības kanālos. Mazumtirdzniecībā pārdoto automobiļu daļa piecās lielākajās Eiropas valstīs (Francijā, Vācijā, Spānijā, Itālijā, Apvienotajā Karalistē) sasniedz 67% – par 8,7 punktiem vairāk nekā 2021. gadā.
Grupas automobiļu iepriekšpasūtījumi Eiropā joprojām ir rekordlielā skaitā, 2022. gada 31. decembrī sasniedzot 3,5 mēneša pārdošanas apjomu.
Renault zīmols Eiropā un ārvalstīs veiksmīgi kāpina pārdošanas apjomu vērtību veidojošos segmentos.
Renault ir starp trim veiksmīgākajiem zīmoliem elektrifikācijas jomā un ir trešais lielākais zīmols elektrifikācijas (pasažieru automobiļu) tirgū, apjomam pieaugot par 12%, salīdzinot ar 2021. gadu, un trešais lielākais zīmols tikai elektroautomobiļu tirgū. Kopumā vairāk nekā puse no Renault automobiļiem pārdoti mazumtirdzniecībā Eiropā (par 8 punktiem vairāk nekā 2021. gadā). Kopš 2021. gada pieaudzis arī Renault C segmenta automobiļu pārdošanas apjoms – īpaši labi ir klājies Arkana – pārdoti 80 000 automobiļu – un Mégane E-Tech electric – pārdoti 33 000 automobiļu.
Renault nostiprina savas pozīcijas savos galvenajos tirgos ārpus Eiropas: Turcijā (+22,6% vs. 2021.), Marokā (+11,4% vs. 2021.) un Latīņamerikā (+8% vs. 2021.).
2022. gadā pārdots rekordliels skaits Dacia automobiļu – 573 800, kas ir par 6,8% vairāk nekā 2021. gadā. Dacia apstiprina, ka ieņem trešo vietu Eiropā pēc mazumtirdzniecības pārdošanas apjoma, aptverot rekordlielu tirgus daļu – 7,6%. Šos panākumus nodrošinājuši četri atjaunotie modeļi ar jauno zīmola identitāti:
Sandero – privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā kopš 2017. gada;
Duster – otrais privātpersonām visvairāk pārdotais automobilis Eiropā un privātpersonām visvairāk pārdotais SUV kopš 2018. gada;
Jogger savā pirmajā pārdošanas gadā kļuva par otro privātpersonām visvairāk pārdoto C segmenta automobili (neieskaitot SUV) Eiropā;
Spring – trešais privātpersonām visvairāk pārdotais elektroautomobilis Eiropā.
Alpine apstiprina, ka trešo gadu pēc kārtas piedzīvo izaugsmi – 2022. gadā pārdoti 3546 automobiļi, kas ir par 33% vairāk – tas saistīts ar ierobežotās sērijas ikoniskā A110 klāsta panākumiem. Vienlaikus Alpine neatlaidīgi tiecas uz paplašināšanos ārvalstīs, ieejot jaunos tirgos un spēcīgi attīstot savu tīklu par 40%.
RENAULT GROUP PĀRDOŠANAS APJOMS PĒC ZĪMOLA
2022.
2021.
izmaiņas, %
Renault
Pasažieru automobiļi
1 088 836
1 188 002
-8,3%
Vieglais komerctransports
326 810
374 160
-12,7%
Pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports
1 415 646
1 562 162
-9,4%
Dacia
Pasažieru automobiļi
569 208
502 912
13,2%
Vieglais komerctransports
4 629
34 181
-86,5%
Pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports
573 837
537 093
6,8%
Renault Korea Motors
Pasažieru automobiļi
51 083
57 480
-11,1%
JinBei&Huasong
Pasažieru automobiļi
0
39
-100,0%
Vieglais komerctransports
0
15 960
-100,0%
Pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports
0
15 999
-100,0%
EVeasy
Pasažieru automobiļi
6 987
4 168
67,7%
Mobilize
Pasažieru automobiļi
75
0
Renault Group
Pasažieru automobiļi
1 719 735
1 755 261
-2,0%
Vieglais komerctransports
331 439
424 301
-21,9%
Pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports
2 051 174
2 179 562
-5,9%
RENAULT GROUP 15 LIELĀKIE TIRGI 2022.GADĀ
2022.
APJOMS ( VIENĪBĀS)
TIRGUS DAĻA
Pasažieru automobiļi un vieglais komerctransports(%)
1.
FRANCIJA
470 280
25,1
2.
VĀCIJA
161 146
5,6
3.
ITĀLIJA
141 108
9,6
4.
TURCIJA
135 639
17,3
5.
BRAZĪLIJA
126 689
6,5
6.
SPĀNIJA UN KANĀRIJU SALAS
103 417
11,1
7.
INDIJA
87 118
2,0
8.
APVIENOTĀ KARALISTE
76 329
4,0
9.
MAROKA
65 287
40,4
10.
DIENVIDKOREJA
52 621
3,2
11.
RUMĀNIJA
51 851
36,1
12.
KOLUMBIJA
49 521
20,9
13.
POLIJA
48 062
10,0
14.
BEĻĢIJA UN LUKSEMBURGA
47 329
10,0
15.
ARGENTĪNA
44 696
11,8
Par Renault Group
Renault Group atrodas mobilitātes veidošanas un inovāciju priekšgalā. Grupu stiprina tās alianse ar Nissan un Mitsubishi Motors, kā arī tās pieredze auto elektrifikācijas jomā. Renault Group ietilpst četri zīmoli: Renault, Dacia, Alpine un Mobilize, kas saviem klientiem piedāvā ilgtspējīgus un inovatīvus mobilitātes risinājumus. 2021. gadā Renault Group pārdeva 2,7 miljonus automobiļu. Grupa ir pārstāvēta vairāk nekā 130 valstīs un pašlaik nodarbina vairāk nekā 111 000 darbiniekus, kuri ikdienā iemieso tās pastāvēšanas jēgu, lai mobilitāte mūs tuvinātu cits citam. Uzņēmums vienmēr stājas pretī izaicinājumiem un ir apņēmies sasniegt savas vērienīgās transformācijas uzstādītos mērķus. Renault Group fokusējas uz jauno tehnoloģiju un pakalpojumu attīstību, kā arī uz jaunu, vēl konkurētspējīgāku un sabalansētāku elektroauto ražošanu. Atbildot uz vides problēmām, grupas mērķis ir līdz 2040. gadam panākt oglekļa neitralitāti Eiropā. https://www.renaultgroup.com/en/
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai piedāvātu Jums inovatīvu un aizraujošu pārlūkošanas pieredzi. Noklikšķinot uz 'Aizvērt', Jūs atļaujat izmantot sīkdatnes mūsu mājas lapā.
Uzzināt vairāk